Prisitaikantis dizainas
Prisitaikantis dizainas (angl. responsive design). Šiomis dienomis turėti paprastą interneto puslapį su paprastu dizainu tiesiog negana. Interneto technologija vystosi greičiau nei bet kuri kita, ir dabar vartotojai peržiūri puslapius ne tik savo kompiuterių ekranuose. Vis dažniau svetainių peržiūrai naudojamos planšetės ir išmanieji telefonai. Tam, kad vaizdas juose būtų tvarkingas, nesuspaustas ir patogus naviguoti, naudojamas prisitaikantis dizainas.
Prisitaikantis dizainas suteikia vartotojui komfortą. Jam nereikia didinti ar mažinti tam tikrų detalių, pavyzdžiui, mygtukų, teksto ar informacijos laukelių. Prisitaikantis dizainas prisitaiko prie tuo metu naudojamo ekrano dydžio ir atvaizduoja puslapio elementus atitinkamai.
Tyrimai, atlikti nepriklausomų kompanijų “Sterling Research” ir “SmithGeiger”, rodo, jog 67% vartotojų yra labiau linkę pirkti produktą ar paslaugą iš svetainės, kurios dizainas yra prisitaikantis. Tai liudija apie profesionalumą ir kompetenciją. Tą patį teigia ir Google kompanija, suteikianti pirmenybę paieškos rezultatų sąrašuose tiems tinklapiams, kurie rūpinasi ne vien turiniu, tačiau ir vartotojų patogumu.
Bendrąją prasmę, prisitaikantis dizainas – projektavimo, dizaino ir programavimo praktikos, kurių tikslas – sukurti svetainę, prisitaikančią prie naudotojo elgesio ir naudojimosi konteksto (platforma, ekrano dydis, orientacija ir t.t.).